اخبار کمیسیون ها

کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه و کمیسیون نظارت، حقوقی، املاک و قراردادها

در این نشست ها که با حضور مدیرعامل سازمان همیاری ها, شهردار و جمعی از مدیران شهرداری تشکیل شد، حاضرین پیرامون تفاهم نامه بین شهرداری و سازمان همیاری ها درخصوص جابجایی میدان بار، جانمایی و تاسیس محل جدید مطابق استانداردهای روز، به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.

اطلاعات بیشتر

افتتاح پروژه های شهرداری

به مناسبت دهم تیرماه سالروز ورود تاریخی امام رضا (ع) به نیشابور و دهه امامت و ولایت، 20 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری نیشابور همراه با آغاز عملیات سه پروژه با اعتباری افزون بر 436 میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی سه پروژه دیگر نیز آغاز شد.

اطلاعات بیشتر

حضور اعضای شورای اسلامی شهر در همایش علمی سلسله الذهب

حضور اعضای شورای اسلامی شهر در همایش علمی سلسله الذهب که همزمان با سالروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور و به میزبانی دانشگاه نیشابور برگزار شد.

اطلاعات بیشتر

اخبار کمیسیون ها

کمیسیون اقتصاد شهری و سرمایه گذاری و کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست

اعضای کمیسیون اقتصاد شهری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر طی نشستی با حضور شهردار، جمعی از مدیران شرکت فولاد خراسان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری

اطلاعات بیشتر

نمایندگان مردم در پارلمان شهری طی طرحی با مشارکت شهرداری و آموزش و پروش، ایجاد مدارس سبز را تصویب کردند.

رئیس شورای شهر در پایان پنجاه و پنجمین جلسه رسمی، از تصویب طرح پیشنهادی شورا مبنی بر توسعه آموزشگاه های منتخب واجد شرایط به مدارس سبز در راستای نهادینه کردن و ارتقاء فرهنگ شهروندی با رویکرد آموزش سواد زیست محیطی در نیشابور خبر داد.

اطلاعات بیشتر

همزمان با روز اصناف صورت پذیرفت

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با هیئت رئیسه اتاق اصناف

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارو نیشابور با حضور در اتاق اصناف، روز اصناف را به هیأت رئیسه اتاق اصناف به نمایندگی از ۲۰ هزار واحد صنفی شهرستان نیشابور تبریک گفتند.

اطلاعات بیشتر

میز خدمت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار

برگزاری میز خدمت شورای اسلامی شهر و شهرداری نیشابور طبق روال هر هفته در مسجد جامع همزمان با برگزاری نماز پرفیض جمعه، میز خدمت شهرداری و ش

اطلاعات بیشتر

گلباران گلزار شهدا

همزمان با هفته قوّه قضائیه و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری، گلزار شهدای دفاع مقدس و دو تن یاران شهید بهشتی گلباران شد.

اطلاعات بیشتر

اخبار کمیسیون ها

کمیسیون عمران، ترافیک، شهرسازی و بازآفرینی شهری

اعضای کمیسیون عمران، ترافیک، شهرسازی و بازآفرینی شهری شورای اسلامی شهر در هفتاد و یکمین نشست این کمیسیون که با حضور کارشناسان شهرداری برگزار شد، ضمن پاسخگویی به نامه ها، درخواست های شهروندان و بررسی لوایح شهرداری، پیرامون طرح تفصیلی و طرح جامع شهری، لایحه تصویر برداری هوایی محدوده و حریم شهر و همچنین ارزش معاملاتی تبصره ۱۱ ماده صد به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.

اطلاعات بیشتر

دیدار نمایندگان اعضای شورای اسلامی شهر با هیئت امنای مساجد

اعضای شورای اسلامی شهر در ادامه دیدار های خود با هیئت امنای مساجد، دوشنبه شب پس از پایان کمیسیون های تخصصی و با هدف بررسی مشکلات و ارتقای خدمات شهری در مناطق کم برخوردار با هیئت امنای مساجد امام رضا(ع)، رضوی و آل رسول به میزبانی مسجد دوازده امامی در خیابان ارگ جنوبی گفتگو و هم اندیشی کردند.

اطلاعات بیشتر

در پی اعلام معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت

نخستین مرکز انجمن آثار و مفاخر ملّی در نیشابور تأسیس خواهد شد

اعضای کمیسیون فرهنگی، ورزشی، جوانان، اجتماعی و امور بانوان شورای اسلامی شهر طی نشستی با حضور شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرامون مکان یابی جهت راه اندازی انجمن آثار و مفاخر ملّی به هم اندیشی پرداختند.

اطلاعات بیشتر

به مناسبت هفته محیط زیست صورت پذیرفت

تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر از جمعی از محیط بانان و فعالین محیط زیست

نمایندگان مردم در پارلمان شهری شنبه شب و پیش از شروع کمیسیون های تخصصی شورا، از جمعی از محیط بانان به نمایندگی کلیه حافظان محیط زیست نیشابور قدردانی و تشکر کردند.

اطلاعات بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شورای اسلامیشهر نیشابور می باشد.

طراحی و توسعه توسط مدیریت فاوا شهرداری نیشابور